Oro filtrai

Švarus įsiurbiamas oras yra būtina gero variklio darbo sąlyga. Tačiau kartu su oru įsiurbiami ir įvairūs teršalai, pavyzdžiui kietos dalelės, suodžiai ir pan. Šie nešvarumai patenka į degimo kamerą, subraižo variklį, ir jis prieš laiką nusidėvi. Taip pat gadinamos elektronikos detalės, pavyzdžiui davikliai, esantys tarp įsiurbimo zonos ir degimo kameros.

Oro filtras keičiamas nuvažiavus 10 000 km. Stebėti oro filtro būklę reiktų nuolat, nelaukiant, kol ateis rekomenduojamas keitimo laikas. enas, užsiteršęs filtras trukdo oro srautui patekti į variklį, todėl keičiasi degaus mišinio kokybinė sudėtis - jis pasidaro per daug riebus, todėl padidėja kuro sunaudojimas, padaugėja nuodegų ir išauga CO kiekis išmetamosiose dujose. Specialistai rekomenduoja oro filtrą keisti du kartus per metus. pavasarį ir rudenį, jeigu per metus nuvažiuojate daugiau kaip 20 000 km, arba bent rudenį, jei per metus nuvažiuojate 10 000 km.